Wij zorgen voor jou: een net salaris, goede pensioenopbouw, 24 vrije dagen en (in overleg) een mobiel
Jij houdt de werkplaats draaiend, van klantafspraken en facturatie tot garanties en team aansturing
Cursussen over techniek, verkoop of communicatie, doorgroeimogelijkheden en informele werksfeer
Met zes bedrijven organiseren we een personeelsfeest, kerstborrel en zomerbarbecue. Ben jij erbij?
Wij zijn Autobedrijf Gerritse uit Culemborg, met meerdere vestigen en decennialange Ford-ervaring, zijn wij de Ford vertegenwoordiger in het rivierengebied. Vanuit onze moderne vestiging bieden we onze klanten innovatie, vakmanschap en persoonlijke aandacht. Of het nu gaat om personenauto’s, bedrijfswagens, occasions of service, wij bewegen mee met nieuwe ontwikkelingen en hebben een open blik naar de toekomst.
Bekijk snel je agenda om een beeld te krijgen van een dag als Leidinggevende Service-Adviseur
07:30 • Planning doornemen
Goedemorgen! Na een kop koffie check je samen met Joey en Walter de planning. Je bespreekt de afspraken van vandaag, nieuwe opdrachten en de prioriteiten. Spoedklussen en klantvragen bespreek je met het team, zodat iedereen precies weet wat er van hem verwacht wordt.
10:15 • Visitekaartje van het bedrijf
Jij zit achter de balie en dat maakt jou het eerste aanspreekpunt voor klanten. Je plant afspraken, beantwoordt telefoontjes en behandelt vragen over garanties, claims of facturen. Ondertussen ondersteun je Joey in de werkplaats waar nodig en houd je het overzicht van de werkzaamheden.
12:30 • Lunch en facturatie
Tijd voor een welverdiende lunch! Op vrijdag bestellen jullie altijd wat lekkers en vandaag staat er een vette hap op de planning. Na de lunchpauze pak je administratieve taken op, zoals factureren en uitleg geven over de opbouw van de kosten aan klanten die hun auto komen ophalen.
15:00 • Leidinggeven aan de werkplaats
Gedurende de werkdag houd je nauw contact met de werkplaats, zodat je klanten op de hoogte kan houden over hun reparaties of oplevering van de auto. Je stuurt de jongens uit de werkplaats aan en houd zicht op de planning. Alles loopt op rolletjes!
16:45 • Afronden en borrel
Aan het einde van de dag rond je werkzaamheden af, bespreek je knelpunten en lopende zaken met Stefan en het team. Je doet de overdracht, zodat iedereen de volgende dag direct kan starten. Soms sluit je af met een vrijdagmiddagborrel!
Wij zorgen voor jou! Jouw harde werken wordt beloond met goede arbeidsvoorwaarden conform de cao-motorvoertuigen en tweewielers (BOVAG).
Voldoe jij niet volledig aan ons verlanglijstje? Geen probleem, we nodigen je alsnog uit om te reageren.
Wil je meer weten of heb je interesse? Stuur een bericht en Naomi neemt contact met je op!
Of neem contact op met Naomi
Bel 06 47 95 86 07 of stuur een WhatsApp bericht
De spil van onze werkplaats? Dat ben jij! Als leidinggevende service adviseur, houd jij overzicht over alle werkzaamheden. Van factureren en afspraken inplannen tot klanten adviseren en alles in goede banen leiden. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, gelukkig sta je stevig in je schoenen! Op de werkvloer heerst een informele en laagdrempelige sfeer. Geen driedelig pak hier, maar korte lijnen en een team dat even hard werkt als jij. Wil jij onderdeel worden van ons hechte familiebedrijf? Solliciteer!
Ja, hier wil ik werken!